Trafic Organic

Ce este o campanie SEO?

O campanie SEO reprezinta una din cele mai importante metode de promovare online rulata pe o perioada indelungata de timp pentru a atrage vizitatori din motoarele de cautare in mod organic.

Pentru implementarea unei campanii de SEO de succes sunt necesare mai multe activitati specifice pe site: audit, analiza competitie, stabilire obiective, optimizare site On-Page si tehnic, gasirea cuvintelor cheie (keyword research), crearea de continut si pagini pentru cuvintele cheie respective, rularea unei campanii de link building.

Alege o campanie de SEO pentru ca site-ul tau sa atraga vizitatori din cautarile Google in mod organic. Fiind o strategie cu rezultate pe termen mediu si lung, recomandam integrarea strategiei de SEO cu alte strategii de promovare online.

start campanie seo
Derularea unei campanii

Etapele unei campanii SEO

Pas 1

image

Keyword Research &
Plan

Pas 2

image

Creare
Continut

Pas 3

image

Optimizare
Site

Pas 4

image

Campanie
Link Building

Pas 5

image

Raportare &
Masurare rezultate

Stadiul siteului

Tipuri de campanii SEO

Site nou

Campanie SEO pentru un site nou

Lucrurile sunt mai simple pentru ca , teoretic, site-ul nu a rulat nicio campanie de SEO si pot fi stabilite obiective noi.

Obiective & Plan

Obiective tangibile. Keyword Research si Plan pe minim 6 luni.

Creare continut & Pagini

Sunt create pagini pentru cuvintele si expresiile cheie selectate.

Optimizare pagini

Site-ul este optimizat tehnic si on-page conform regulilor Google.

Analiza competitie

Este analizata competitia pentru a stabili nivelul de dificultate.

Link building

Este inceputa campania de link building pentru a creste autoritatea site-ului.

Raport

Sunt masurate rezultatele la fiecare 3 luni si este ajustata strategia.

Site vechi

Campanie SEO pentru un site cu vechime

Lucrurile devin mai complexe. Se incepe cu un audit intern si extern. Sunt stabilite obiective noi si creat un plan de cuvinte cheie.

Teoretic, site-urile cu vechime care au rulat deja campanii SEO in trecut au mai multa autoritate in Google si pot ataca cuvinte cheie si expresii cu competitie medie si ridicata.

Audit site

Se incepe cu un audit pentru a depista erori tehnice, implementari gresit on page.

Obiective & Plan

Sunt stabilite obiectivele si planul pentru urmatoarele 6 luni.

Continut

Este analizat si imbunatatit continutul pentru paginile slabe & adaugate noi pagini.

Optimizari & reoptimizari

Sunt optimizate paginile noi si reoptimizate paginile vechi si slabe, precum si site-ul per total.

Audit off-page

Se face un audit al backlink-urilor existente. Se analizeaza competitia pentru a gasi noi oportunitati.

Link building

Rularea campaniei de link building pentru marirea autoritatii paginilor existente si noi.

Raportare

Sunt realizate rapoarte la o perioada de 3 luni.

Ajustare

In functie de performanta campaniei si facute ajustari strategiei.

Pachete

Preturi Campanie SEO

https://rstheme.com/products/wordpress/topkie/wp-content/uploads/2021/03/icon2.png
300/ luna

Starter

  • Competitie scazuta
  • 3-5 expresii
  • Optimizare On-Page
  • Optimizare viteza
  • Link building
https://rstheme.com/products/wordpress/topkie/wp-content/uploads/2021/03/icon1.png
500/ luna

Startup

  • Competitie medie
  • 5-8 expresii
  • Optimizare On-Page
  • Optimizare viteza
  • Link building
  • Content marketing
https://rstheme.com/products/wordpress/topkie/wp-content/uploads/2021/03/icon3.png
750/ luna

Advanced

  • Competitie medie - ridicata
  • 8-15 expresii
  • Optimizare On-Page
  • Optimizare viteza
  • Link building
  • Content marketing

Ai nevoie de un pachet de SEO personalizat?

INTREBARI

Intrebari despre modul de desfasurare a unei campanii de SEO

Cum trebuie sa fie implementata o campanie de SEO sanatoasa si de succes? Cum ne asiguram ca vom obtine maximul dintr-o campanie de acest fel?

Daca site-ul este nou, se va incepe cu un audit pentru a evidentia si corecta posibilele erori. Dupa aceea, se va intocmi un plan de viitor prin realizarea etapei de Keyword Research. Se vor alege cuvinte cheie cu competitie slaba pentru ca site-ul sa poata urca garantat. Se vor crea paginile pentru cuvintele cheie alese, se vor optimiza On-Page si apoi se incepe campania de link building.

 

In cazul in care site-ul are deja autoritate si trafic organic, se va face un audit pe cuvintele cheie existente, audit pe backlink-uri si un audit pentru On-Page si Tehnic. Sunt stabilite obiective pentru urmatoarele 3-6 luni, selectate cuvinte cheie relevante si tangibile si apoi se vor urma pasii expusi mai sus.

Rezultatele unei astfel de campanii sunt masurate in perioade de 3, 6, 9 sau 12 luni. Datorita modului de functionare a motoarelor de cautare rezultatele unei campanii de SEO sunt vizibile dupa minim 3 luni. Desigur, acest lucru depinde de competitia expresiilor si cuvintelor cheie selectate. Vor fi situatii in care paginile unui site vor urca in rezultatele organice si dupa 1 luna atunci cand tintim cuvintele cheie slabe unde competitorii nu depun eforturi sau nu au sesizat oportunitati.

De ce dureaza atat de mult o campanie de SEO? Datorita competitie pe cuvintele cheie. Ca exemplu, un site nou care nu are relevanta si autoritate in Google si care incepe o campanie de SEO va trebui sa treaca diferite teste rulate de motorul de cautare (calitate continut, calitate backlink-uri, user experience etc).

Orice site care planuieste sa existe pe o perioada indeluingata de timp trebuie sa fie optimizat pentru motoarele de cautare. In perioada curenta, o campanie de SEO va ajuta site-ul sa se pozitioneze in TOP rezultate organice si, datorita optimizarii paginilor, utilizatorii vor avea o experienta placuta pe site si, de asemenea, site-ul va fi performant atunci cand sunt rulate alte campanii de promovare online: PPC sau Social Media.

Prin campaniile de SEO incercam sa-i cream site-ului autoritate si relevanta in nisa in care activeaza pentru a fi prezent in rezultatele organice pentru perioade indelungate de timp.

Totul depinde de stabilirea obiectivelor initiale si de realizarea planului de cuvinte si expresii cheie. Ca exemplu, un site nou fara autoritate in Google (care nu a rulat nicio campanie de SEO pana in prezent) va trebui sa stabileasca obiective tangibile. Ne referim aici la selectarea cuvintelor si expresiilor cheie pentru care site-ul respectiv poate sa urce. Asadar, un site fara autoritate va trebui sa aleaga expresii cheie cu competitie scazuta, acest lucru ii va garanta succesul campaniei de SEO. Dupa realizarea acestei prime campanii si dupa cresterea autoritatii si relevantei in nisa sa, se pot stabili noi obiective si cuvinte cheie cu competitie medie. Dupa terminarea si unei astfel de campanii, proprietarul site-ului se poate gandi la obiective mai indraznete si la atacarea cuvintelor cheie cu competitie ridicata.

Vreau oferta personalizata pentru o campanie de SEO.